דפי נחיתה- מה זה?

דפי נחיתה

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט בודד ויש לו מטרה אחת ויחידה- להביא לבעלים שלו לידים. מה זה לידים? לידים זה פרטים של מתעניין במוצר אותו אתה מוכר. אם יש לך "ליד" אתה יכול להתקשר למתעניין ולהפוך אותו ללקוח.

בדף נחיתה יש כמה אלמנטים חשובים:

הבטחה גדולה

הדבר הראשון שהגולש צריך לראות זו שורת המחץ. במילים אחרות- ההצעה המפתה שיש לך להציע לו. בלי הבטחה גדולה אין לגולש שום סיבה להמשיך לגלוש בדף הנחיתה שהוא נמצא בו כעת.

למשל: "תוך שלושים יום את יורדת שלושים קילו. התחייבות".
כמובן שצריך שההבטחה תהיה ריאלית ולא מוגזמת כמו בדוגמא שנתתי.

הסברים

בדף הנחיתה אנחנו מסבירים לגולש למה כדאי לו לרכוש את השירות או את המוצר שלנו. ניתן לו את כל המידע הרלוונטי אותו הוא צריך על מנת לקבל את ההחלטה שהמוצר שלנו יכול לעזור לו. יש עוד משהו שנקרא "אלמנטים פסיכולוגיים" שזה כל מיני רכיבים בתוך ההסברים שיכולים לעזור לגולש להשתכנע, כמו הוכחה חברתית ועוד כל מיני עקרונות כאלה, לא ניכנס לזה עכשיו. 

תמונות / וידאו

תמונה שווה אלף מילים. אז תחשבו כמה שווה וידאו? ככל שהגולש יקבל יותר מידע על המוצר או השירות שלנו ככה עולים הסיכויים שהוא ירכוש. לכן שימו בדף הנחיתה את מיטב התמונות והסרטונים שלכם כדי באמת לתת לגולש את כל הידע שיכול לעזור לו.

הנעה לפעולה

מה יעזור לנו להדליק את הלקוח על המוצר שלנו אם אין לו איך לפנות אלינו לרכישה? בדף הנחיתה צריכה להיות הנעה לפעולה מאוד ברורה ופשוטה. או שהוא מתקשר אלינו או שהוא משאיר פרטים ואנחנו מתקשרים אליו, וכמה שיותר מהר. 

זה יכול להיות טופס השארת פרטים, פופ אפ, מספר טלפון, או אפילו כפתור חיוג מהיר. מה שיגרום למתעניין שלנו ליצור איתנו קשר בצורה שנוחה לו ונוחה לנו.

ומה אין בדף נחיתה?

בדף נחיתה אין "תפריט ראשי", אין כפתורים ששולחים לעמודים אחרים, אין מוצרים אחרים, ואין שום דבר שיכול לבלבל את הגולש היקר שלנו ולהשכיח ממנו עד כמה השירות והמוצר שלנו טובים עבורו. יש רק הנעה לפעולה מאוד ברורה ומפתה. 

 

מקווה שהמאמר עזר לכם 🙂

מוזמנים ליצור קשר אם אתם צריכים דף נחיתה 

נגישות